Monday, February 5, 2007

ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ




Συνέχιση της κατάληψης(που κρατά από τις 9 Ιανουαρίου) του τμήματος και συμμετοχή τις επιμέρους κινητοποιήσεις, αποφάσισε η συντριπτική πλειοψηφία, των φοιτητών που βρέθηκαν στην σημερινή γενική συνέλευση. Το κοινό πλαίσιο που το οποίο συνδιαμορφώνεται από την ΕΑΑΚ, την ΠΚΣ, την Πρωτοβουλία Γένοβα, το Δίκτυο κι ανένταχτους έλαβε 54 ψήφους, έναντι 13 του πλαισίου της ΠΑΣΠ, η οποία για ακόμη μία φορά επανέλαβε την πάγια θέση της κι εναντίωσής της στο μέσο πάλης, εν προκειμένω κατάληψη, ως το μη καταλληλότερο την δεδομένη χρονική στιγμή(πότε άραγε;). Ξέχωρα από όλα αυτά αισίως μπαίνουμε στον δεύτερο μήνα των κινητοποιήσεων, συνεχίζοντας δυναμικά τον αγώνα για την ανατροπή των αντεκπαιδευτικών μέτρων της κυβέρνησης, ανυποχώρητοι με το ίδιο σθένος κι όσο πάει… Εμείς θα είμαστε εδώ!

15 comments:

Anonymous said...

mporei na xathei oli i xronia?
kalo pasxa?tha sinexistoun mexri tote oi katalipseis pistevete?

Anonymous said...

Χαβαλέ κάνουμε, αλλά γενικά δεν πρέπει να μασήσει κανείς στα τρικ της κυβέρνησης και στις κινήσεις τακτικής της αντιπολίτευσης. Το ζήτημα έιναι η οριστική απόσυρση του νόμου πλαισίου και να μην κατεβεί το άρθρο 16 στην βουλή για αναθεώρηση.

Anonymous said...

ρε παιδια αντι να γραφετε ξερες ειδησεις για τις πορειες γιατι δεν γραφετε τους λογους που ειστε κατα της αναθεωρησης του αρθρου;εσεις και με συνεργασια και με αλλους φοιτητες του τμηματος φτιαξτε ενα μπλογκ οπου θα λεει ο καθενας την αποψη του.
θα ηθελα να επικοινωνησω με καποιον απο το τμημα.αν θελετε πειτε ιμειλ

Anonymous said...

Μπορείς να επικοινωνείς με το vilaegnatia@yahoo.gr

Anonymous said...

Dystyxws den syneiditopoieite oti ayto pou kanete den einai pros ofelos sas. Kanenas ergodotis den prokeitai na parei sta sovara Ellina ptyxiouxo kai ayto tha odigisei se mazikotero kinima metanasteysis sto exwteriko.

Hdi oi kalyteroi foitites feygoun se panepistimia exwterikou gia na kanoun ta metaptyxiaka tous kai ayto den apasxolei kanenan apo tous epanastates tou frappe kai tis loufas.

An thelete anavathmisi tis paideias alli einai i lysi. Meiwsi twn eisaktewn, axiologisi didaskontwn me vasi tin ereynitiki/didaktiki drastiriotita, arsi monimotitas didaskontwn, plirwmi didaktrwn apo tous pio eyporous, poinikes diwxeis se osou katastrefoun panepistimiaki periousia (posa xrimata xanontai apo tous forologoumenous ekei).

Twra to pws syndeetai h paideia me tous 3 antiexousiastes den to katalavainw. Alloi exoun ypostei xeirotera apo ton kratiko mixanismo alla kanenas apo esas den endiaferete (den einai allwste antiexousiastes).


Apo edibra

Anonymous said...

Καταρχήν ρε φιλέ δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς με το «κανένας Έλληνας εργοδότης δεν θα σε πάρει στα σοβαρά έναν πτυχιούχο» (Προφανώς των Ελληνικών Πανεπηστημίων). Να σε πληροφορήσω, ότι στο δικό μας το επάγγελμα, δεν κοιτάν καν το πτυχίο κι αυτό που ενδιαφέρει είναι να δουλεύεις πολύ να ζητάς λίγα, ή κα΄λυτερα να μην ζητάς, 300-400 ευρώ και εντάξει όλα καλά. Προφανώς δεν έχεις καταλάβει ότι αυτό που συμβαίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα, αποσκοπεί και στην καλυτέρευση των εργασιακών συνθηκών και την εξάλειψη όσο είναι δυνατό των συνθηκών, που περισσότερο μοιάζουν με καθεστώς δουλειάς, όταν είσαι αναγκασμένος για 300 ευρώ να τρέχεις όλη μέρα. Οπότε φαντάζομαι αφορά κι εσένα, εκτός αν έχει πτυχίο εξωτερικού που λες (κάτι σαν το Λαλάκη τον εισαγόμενο μου κάνει αυτό), και κάνα μπάρμπα στην Κορώνη οπότε το ζήτημά σου λύθηκε και καλά κανείς και ασκείς κριτική. ΟΙ φοιτητές του Φραπέ και της Λούφας, είναι αυτοί που κόπτονται για την κατάστασης της παιδείας και είναι υπέρ της ιδιωτικοποίησης, αφού ούτως ή άλλως δεν θα έχουν καμία ανάγκη, μιας και ο πατερούλης τους θα τα σπρώχνει πάντα από πίσω τα γκαφρά, έχοντας μάθει παράλληλα μια ζωή απαίδευτα να πίνουν το φραπεδάκι τους κι ο μήνας έχει εννιά, οπότε τι ιδιωτικά τη δημόσια φραπέ στο ένα φραπέ στο άλλο κι άγιος ο θεός. Ο κόσμος που βρίσκεται στον δρόμο κι αυτόοργανώνεται στα πανεπιστήμια , νομίζω ότι αποδεικνύει το αντίθετο. Η άρση της μονιμότητας των διδασκόντων, θα καταργήσει κάθε μορφή ελευθερίας στο μάθημα, όπου υπάρχει βέβαια, και το μάθημα θα γίνει απόλυτα ελεγχόμενο και θα γυρίσουμε κανά 50 χρόνια πίσω με τον φόβο του αστυφύλακα, καθώς εφόσον ο άλλος φοβάται να μην χάσει την δουλίτσα του θα κάνει οτιδήποτε του πουν κι ας πολλές φορές βλάπτει σοβαρά τα μυαλά των φοιτητών. Τέλος όσον αφορά τους τρεις αντιεξουσιαστές και την απορία σου με το ζήτημα της παιδείας, αυτό που δεν έχει καταλάβει είναι πως η παιδεία δεν είναι κάτι ξεκομμένο. Υποτίθεται το νόημα της έχει να κάνει με την καλλιέργεια και την ενίσχυση της ταυτότητας του ατόμου, το χτίσιμο μιας ισχυρής προσωπικότητας κι όχι ένα πειθήνιο άτομο χωρίς βούληση, υποτίθεται πάντα, ξεκομμένο από την κοινωνία. Η παιδεία είναι κοινωνία. Για αυτό ακριβώς το ζήτημα της πέρα για πέρα παράνομης κράτησης των τριών παιδιών, δεν έχει να κάνει μόνο με έναν συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, έχει να κάνει με όλους μας. Γιατί προφανώς δεν γνωρίζεις ότι η σύλληψή τους βασίζονταν μόνο και μόνο στην συμμετοχή τους στην πορεία για το ΕΚΦ τον Μάιο και τίποτε άλλο. Έτσι ο τρόπος αντιμετώπισης των τριών διαδηλωτών από το κράτος ήταν ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς όλους όσους επιμένουν να κατεβαίνουν στον δρόμο, να έχουν φωνή σκέψη βούληση, να έχουν παιδεία και θα συμφωνήσω μαζί σου πως άλλοι μπορεί αν έχουν υποστεί χειρότερα από τον κρατικό μηχανισμό, αλλά πώς να ενδιαφερθεί κάποιος αν αυτός που έχει υποστεί τα δεινά του κράτους δεν ενδιαφέρεται για τον εαυτό του. Όταν το κράτος κάθεται και κλέβει ασύστολα τον κοσμάκη κι αυτός κάθεται μοιρολατρικά και χειροκροτεί και ενισχύει τον μηχανισμό αυτόν. Και μιας και θίγεις το ζήτημα της αλλυλεγύης, δεν ξέρω κατά πόσο αυτή μπορεί να υπάρχει σε ένα πανεπιστήμιο του ανταγωνισμού και τους κέρδους, όπου το βασικό μάθημα, θα είναι το πατάμε να σε πατώ να ανεβούμε στο βουνό. Ή το δώσε μια κλοτσιά στον άλλο να βουλιαξει, ή έλα μωρέ δεν βαριέσαι εμείς να είμαστε καλά… Αν εσύ αισθάνεσαι καλά, ο τότε πρέπι να παλέψεις για ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο;

Anonymous said...

ετσι πειτε τα!
αρκετα πια με ολους αυτους τους συντηρητικους που εχουν βολευτει με τη θεσουλα τους και την βαρετη και αδιαφορη ζωουλα τους και γραφουν τετοια υποτιμητικα λογια για τους φοιτητες.Και σε σας ρε τι σας νοιαζει αν πινουμε φραπε;Κακο ειναι στο κατω κατω;Και μονο φραπε δεν πινουμε.Δεν καθομαστε και να αφηνουμε την κυβερνηση να κανει ο,τι θελει.Αντιδρουμε και αυτο ειναι υγεια.Νομιζετε πως τα ξερετε ολα.Το μονο που ξερετε ειναι να ισωπεδωνετε.
Παιδια τετοια ποστ να γραφετε στο μπλογκ.Αφηστε την ξερη ενημερωση και γραψτε πραγματα για να ξυπνησουν μερικοι.Επισης οι αλλοι φοιτητες δημοσιογραφιας τι κανουν;Δε θα επρεπε να γραφουν και αυτοι;Ο γραπτος λογος εχει μεγαλη δυναμη.Εκμεταλλευτειτε τη!

Anonymous said...

"Να σε πληροφορήσω, ότι στο δικό μας το επάγγελμα, δεν κοιτάν καν το πτυχίο κι αυτό που ενδιαφέρει είναι να δουλεύεις πολύ να ζητάς λίγα, ή κα΄λυτερα να μην ζητάς, 300-400 ευρώ και εντάξει όλα καλά."

Prwta apo ola an katalava den eisai ergazomenos kai synepws DEN exeis diko sou eppagelma. Oi spoudes sou exasfalizoun mwrfosi k dexiotites kai oxi eisagwgi se kapoio epaggelmatiko xwro. Gia to deytero dystyxws tha prepei na prospathiseis esy o idios. Kai dystyxws i eytyxws to kratos den exei kamoia (amesi) eythini gia ayto (i toulaxiston den tha eprepe). Antikeimenikoi paragontes (h poiotita twn dexiotitwn sou, h prosfora/zitisi ergasias) opws kai i tyxaiotita (zoume se avevaio kosmo) tha kathorizoun to ti tha kaneis sto mellon. Twra akros oxymoro antiexousiastes na apaitoun apo to kratos na ta kanei ola.


"καλυτέρευση των εργασιακών συνθηκών και την εξάλειψη όσο είναι δυνατό των συνθηκών, που περισσότερο....."

Ayto den petyxainetai me katalipseis. Mallon to antitheto symbainei etsi. Sou exigisa gia poio logo. Twra gia tis xamiles plirwmes EIDIKA ptyxiouxwn stin Ellada den


"εκτός αν έχει πτυχίο εξωτερικού που λες (κάτι σαν το Λαλάκη τον εισαγόμενο μου κάνει αυτό), και κάνα μπάρμπα στην Κορώνη οπότε το ζήτημά σου λύθηκε και καλά κανείς και ασκείς κριτική."

Exw kai eswterikou exw kai exwterikou (ptyxio oxi kke). To men htan dwrean kai den mou exasfalize tipota. To allo to pira me daneika kai mou exasfalise kali douleia alla kai xeniteia gia kapoia xronia. An eseis den exete mparba sti kwroni pws antexete ta xamena examina. Giati gia emena (otan spoudaza Ellada kai sygkatoikousa me 3 se ena eripio) ena xameno examino itan oikonomiki katastrofi!


"ΟΙ φοιτητές του Φραπέ και της Λούφας, είναι αυτοί που κόπτονται για την κατάστασης της παιδείας και είναι υπέρ της ιδιωτικοποίησης, αφού ούτως ή άλλως δεν θα έχουν καμία ανάγκη, μιας και ο πατερούλης τους θα τα σπρώχνει πάντα από πίσω τα γκαφρά,"

Yparxei kai i epilogi tou dimosiou. Pou to poly kako me ta idiwtika. An einai xalia den tha paei kaneis logika skeytomenos anthrwpos. An einai kala yparxoun kai ta daneia. Kalytera ptyxio epi plirwmi kai me antikrisma para plyxio mono gia korniza. Alla stous perissoterous apo esas ayti ti stigmi yparxei o fylakas aggelos pateroulis (pou koutsa strava to plirwnei to enoikio kai tous frappedes sas). Diatethimenoi gia ypeythinotita den eiste.


"Η άρση της μονιμότητας των διδασκόντων, θα καταργήσει κάθε μορφή ελευθερίας στο μάθημα, ..τον φόβο του αστυφύλακα"

Ayto exei katantisei karamela pia. Ameses apolyseis apaitountai otan kapoios loufarei, den pigainei sto mathima kai den paragei ereyna (me alla logia einai axristos). Ton arxi (pragmatika) anarxiko Choamsky akoma ton afinoun na didaskei sto MIT kai esy fovasai gia tous dikous mas tempelxanokoiladares pou ti thesi ti piran me kolakies kai glypsimata ston ekastote vo(u)leyti kai topiko arxonta. Oi mellontikoi foroi sou den se noiazei pou tha xodeytoun?



"Υποτίθεται το νόημα της έχει να κάνει με την καλλιέργεια και την ενίσχυση της ταυτότητας του ατόμου, το χτίσιμο μιας ισχυρής προσωπικότητας κι όχι ένα πειθήνιο άτομο χωρίς βούληση, υποτίθεται πάντα, ξεκομμένο από την κοινωνία. Η παιδεία είναι κοινωνία."

Edw ginontai ta myria osa stin Ellada kai eseis ton xava sas me tous 3 (oi opoioi, xwris na gnwrizw, ypopteyomai oti den einai athwes peristeres). Den eimai kata tis mazikis antidrasis EKEI POU PREPEI. Alla ayto ws esxati lysi (posa giaourtia tha eprepe na eixan akoma pesei). Prwta allaxte ton eayto sas kai meta prospathiste na allaxete ti koinwnia. Giati eseis pou antidrate me katalipseis tha eiste kai aytoi pou prwtoi tha prospathoune na xosoune me kathe meso to kefalaki tous mesa sto dimosio. Eseis tha prospatheisete na klepsete to synanthrwpo me gnwmona to proswpiko ofelos. Kai an oxi eseis tha eiste pou tha vlepete na ginontai ayta mprosta sta matia sas kai den tha antidrate!


"Και μιας και θίγεις το ζήτημα της αλλυλεγύης, δεν ξέρω κατά πόσο αυτή μπορεί να υπάρχει σε ένα πανεπιστήμιο του ανταγωνισμού και τους κέρδους, όπου το βασικό μάθημα, θα είναι το πατάμε να σε πατώ να ανεβούμε στο βουνό."

Den einai etsi ta pragmata. Edw pou zw (se fileleyri opws lene xwra) oi ergates amoivontai perissotero apo ton Ellina ptyxiouxo . Mexri kai sto mikrotero xwrio mporei na vrei kapoios ergasia me ikanopoiitiko mistho. Kai omws edw den xreiastikan epanastaseis. Ypeythinotita xreiastike. H zwi einai dyskoli alla den einai "zero sum game". Oi oloi kerdizoune se mia koinwnia oi oloi xanoune. Kai dystyxws eseis epilegete to deytero.

Edibra

Anonymous said...

Anysixe einai poly kalo pragma o frappes alla poly kako na einai to monadiko pou kapoios kanei (ektos tou ypnou kai tis argeias).

Pieite kai ena frappe gia emena

H gnwsi einai epanastasi. Rikse to sto diavama

Anonymous said...

Na prosthesw kai o'ti allo prama ta idiwtika panepistimia kai allo pragma ta didaktra.

Ayti ti stigmi stin megali bretania den yparxoun idiwtika panepistimia alla ta didaktra eidika gia metaptyxiakes spoudes einai yperoga (kati tetoio paei na ginei kai stin Ellada). Stin Ameriki pou yparxoun idiwtika panepistimia (vlepe Harvard, Stanford, MIT) oloi oi metaptyxiakoi foitites apolamvanoun genaiodores ypotrofies kai se kamia periptwsi den plirwnoun. Ta dimosia panepistimia xrimatodotountai kyriws apo ta forous kai ta didaktra twn foititwn enw ta idiwtika apo dwrees (fellowships) epityximenwn apofoitwn.

Anoixte ta myala sas kai min sas kanoun plysi egkefalou.

Edibra

mmethes.blogspot.com said...

Το λες και μόνο σου ότι τα δίδακτρα είναι υπέρογκα για τα μεταπτυχιακά στην Βρετανία. Στην Αμερική δεν ξέρω ποιοι έχουν την ευκαιρία να πάνε να σπουδάσουν στο Χάρβαρντ και στα λοιπά πανεπιστήμια και μην μου πεις οι καλύτεροι με υποτροφίες, γιατί αυτοί είναι στα αγώνα στον ωκεανό μπροστά σε αυτούς που είτε με τις χορηγίες τους κερδίζουν θέσεις για τους γιόκες και τις κορούλες του, ή παλά τα έχουν και τα δίνουν. Και δεν έχω καταλάβει γιατί ως παράδειγμα χρησιμοποιείται η Βρετανία και η Αγγλία πάντα, Άλλες χώρε όπως η Γαλλία ας πούμε δεν μπαίνουν στην συζήτηση, ή κανείς δεν κοιτάει το τι πολιτική υπάρχει όσον αφορά στέγαση σίτισης και λοιπές παροχές στις ‘άλλες χώρες, παρά μόνο το νομικό πλαίσιο που διέπει την λειτουργία των πανεπιστήμιων. Όλα τόσο απλά είναι κι αν μπούνε δίδακτρα θα καλυτερεύσουν τα πάντα. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του οικονομικού ανταλλάγματος ως βελτιωτικό παράγοντα στην ποιότητα ζωής στις υπηρεσίες σε κάθε διεργασία. Το σύστημα υγείας είναι ένα πολύ καλό εγχώριο παράδειγμα κατά πόσο η ιδιωτικοποίηση έχει επιδράσει θετικά και έχει, λειτουργήσει ανταγωνιστικά αν αυτό εννοείς. Το πράγμα είναι απλό στην βάση του ότι έχει φράγκα σπουδάζεις δεν έχεις τον μπούλο. Αυτό που προφανώς δεν έχει καταλάβει είναι πως η ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων, η δημιουργία «μη κρατικών», βάζει στο παιχνίδι της γνώση και της μόρφωσης( ή της συμμόρφωσης), τις εταιρίες, οι ποίες θα αποκτήσουν μία ακαδημαϊκή νομιμότητα, γύρω από το μόνο φυσικά που ενδιαφέρονται την αύξηση των κερδών του με κάθε δυνατό κόστος. Πράγμα το οποίοι σημαίνει με ακόμη πιο απλά λόγια. Όπως έχει γίνει και στα περιβόητα αμερικάνικα πανεπιστήμια, πως θα βγαίνουν έρευνες, για τα γεννητικά τροποποιημένα προϊόντα ότι είναι ανευλαβή, ότι το απεμπλουτισμένο ουράνιο δεν βλάπτει, ότι η χρήση του κινητού τηλεφώνου δεν είναι επιβλαβής και γενικότερα θα στρέψει την ακαδημαϊκή μόρφωση, πλήρως στους κανόνες της αγοράς κι απλά οι φοιτητές, όχι θα είναι ενδυνάμη εργαζόμενοι να αξιοποιήσουν τις δεξιότητές του και την γνώση και την κατάρτιση που έλαβαν στο πανεπιστήμιο, αλλά ήδη θα εργάζονται χωρίς να το ξέρουν σε μία κατεύθυνση παρά την θέλησή τους. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που προφανώς δεν εχεις αντιληφθεί, είναι πως ναι μεν όλοι υπερασπιζόμαστε κάτι το οποίοι στο μεγαλύτερο μέρος κι εμάς δεν μας ικανοποιεί, αλλά αν εν τέλει καταφέρουμε και περισώσουμε τον βασικό γνώμονα που μας ενώνει, το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της πανεπιστημιακής παιδείας, ε τότε θα περάσουμε εμείς στην αντεπίθεση για διεκδίκηση και καλυτέρευση των συνθηκών, ζητήματα που και πάλι αναδεικνύονται από το κίνημα, αλλά για κάποιους με μόνο και μόνο αντιπαραθετικό και μονοδιάστατο λόγο, δεν προκαλούν κανένα ερέθισμα, ή περνάν στα ψηλά γράμματα
ΥΓ: Κάτι το οποίοι σίγουρα δεν γνωρίζεις και αυτόν ακριβώς το χαρακτήρα έχει το blog είναι πως στην συγκεκριμένη σχολή, το μεγαλύτερο μέρος των φοιτητών, ήδη από το πρώτο μέρος, αναγκάζεται να καταφεύγει στα μέσα ενημέρωσης, όχι μόνο κάνοντας πρακτική άσκηση, αλλά δουλεύοντας κανονικά σαν ένα κανονικό δημοσιογράφο, χωρίς φυσικά πληρώμη. Μίαβόλτα από την ΕΤ 3 αλλά και άλλα μέσα θα σε κατατοπίσει. Και για να φτάσεις σε αν επίπεδο να παίρνεις ένα βασικό μισθό συν ασφάλιση, θα πρέπει να περάσεις κανά πέντε χρονάκια από την θέση των 200 και 300 ευρώ και μετά βλέπουμε. Γι να μην παρεξηγούμαστε

Anonymous said...

H kubernhsh de kanei kanena trik. tha ta pshfisei kai telos. opoios pisteuei to antitheto planate. Kai tha ta psifisei giati an de kanei kamia metarruthmish de tha mporei na paei se ekloges ws o "metarruthmisths"

Anonymous said...

"Άλλες χώρε όπως η Γαλλία ας πούμε δεν μπαίνουν στην συζήτηση,"

Me ayto pou grafeis pragmatika pistopoieis to o'ti den xereis ti sou ginetai. Ta Ecoles den ta exeis katholou akousta? Alla leme o'ti akoume apo ta ellinika MME dixws na syneiditopoioume o'ti h kyria leitourgia tous einai na diaskedazoun kai oxi na enimeronoun.



"Όπως έχει γίνει και στα περιβόητα αμερικάνικα πανεπιστήμια, πως θα βγαίνουν έρευνες, για τα γεννητικά τροποποιημένα προϊόντα ότι είναι ανευλαβή, ότι το απεμπλουτισμένο ουράνιο δεν βλάπτει, ότι η χρήση του κινητού τηλεφώνου δεν είναι επιβλαβής και γενικότερα θα στρέψει την ακαδημαϊκή μόρφωση, πλήρως στους κανόνες της αγοράς"

Anoixe ligo ta matia sou kai diavase ti anakalypsei epistimones pou exoun perasei apo panepistimia tis amerikis. O tropos pou milas einai pragmatika pairadiodis.


"δουλεύοντας κανονικά σαν ένα κανονικό δημοσιογράφο"

Ston xwro twn MME yparxei yperprosfora ergatikwn xeriwn, kyriws mi ptyxiouxwn tou tmimatos sou. Ayto exei ws apotelesma kai ta xamila ymeromisthia. Kai einai adynato h agora na aporofisei kathe xronia tou 1000es ptyxiouxous MME. An thewreis oti exeis ikanotites sto sygkekrimeno xrono prepei na kaneis ypomoni moxthiseis arketa kai arxika na ziseis me psixoula . An den mporeis na to kaneis as psaxeis allo epaggelma.

Anonymous said...

Είναι πλέον εμφανές ότι οι πρακτικές που χρησιμοποιούνται στις συνελεύσεις συνιστούν παρωδία δημοκρατικής διαδικασίας. Η (σκόπιμη) καθυστέρηση έναρξης και οι βερμπαλιστικές κορώνες μακράς διαρκείας είναι εμφανές σε τι αποσκοπούν: να τραβήξει όσο γίνεται σε μάκρος η διαδικασία για να φύγουν όλοι οι υπεύθυνοι και πραγματικά εργαζόμενοι φοιτητές. Κι έπειτα να έχουμε να λέμε ότι οι αποφάσεις μας είναι δημοκρατικές.

Αντισταθείτε στον υπόγειο φασισμό και στις δημαγωγικές πρακτικές! Τη Δευτέρα ελάτε στη συνέλευση υποψιασμένοι και μην επηρεαστείτε από τα κόλπα που θα χρησιμοποιηθούν εναντίον σας. Φέρτε μέχρι και μεσημεριανό από το σπίτι σας! Δώστε το παρόν και κάντε τη φωνή σας να ακουστεί! Βασίζονται στη διστακτικότητά μας! Μπορούμε να νικήσουμε με τα ίδια τους τα όπλα!

Anonymous said...

I was a catechumen repelled by your anti-Semitic service, especially on
Good Thursday (beatitudes 4th tone, 13th antefone 2nd plagal 6th tone, 11th
antefone 2nd plagal 6th tone; also Tuesday 3rd ode 2nd tone tropare). Don't
you know how these passages fired up the Black Hundreds to go out and kill
Jews for their Judas fires? Some of you say they were added during the Middle
Ages and should be removed. What are you waiting for? Jews and Protestants
don't eat anything when they fast, but you eat seafood that is not Kosher,
deliberately out of anti-Semitism. You refuse to use matzabread in the
communion host because of your anti-Semitism. Your service book was written
by Chrysustolm, a communist Syrian terrorist who sought to consumate the
crimes his Seleucid forefathers were prevented from committing on Channukah,
and who wrote "Questioning is the subversion of faith" (Homily I on I Timothy
I). How do you masquerade to parade for religious freedom? If you want
Greeks to be a free people again, you should abandon your islamosoviet
religions and join the West. How do you expect Americans to elect Greeks who
attend such services to higher office?
George Kender Comney (Comnenus?) GComney@yahoo.com